כורסא קומפקטית ייחודית בישראל בעלת מנגנון הרחקה מהקיר ומנגנון ייחודי המאפשר התאמה אישית לגובה ועומק המושב בהתאם לממדי גופך (גובה ומשקל שלך) וכך תעניק לך תמיכה אורתופדית ובריאה עם דגש על תמיכה לגב התחתון, הצוואר והרגליים בישיבה ובשכיבה ממושכת וקימה קלה יותר ללא מאמץ. ההתאמה לאדם מגובה 140 ועד 190ס"מ ומשקל עד 120ק"ג. אנחנו רק צריכים לדעת מהו הגובה ומשקל שלך להתאמה. שרות ההתאמה חינמי. ריפוד בד חזק רחיץ נעים למגע במגוון צבעים באספקה מהירה. מתאימה לחללים קטנים. בעלת משענת גב גבוהה. מנגנון שמירת מרחק מהקיר לחיסכון ניכר בחלל החדר - כשמשענת הגב נשכבת לאחור המושב נע קדימה ומתרחק מהקיר ולכן יש להרחיק משענת הגב רק 10ס"מ מהקיר במקום כ 80-70ס"מ מהקיר כבכורסא אחרת. זה יחסוך לכם הרבה מקום בחלל החדר בשילוב מוצר מודרני ועכשווי. שלדה עץ מלא חזק ועמיד לאורך שנים - אחריות לשבר לכל החיים. במושב מזרן קפיצים אורטופדי איכותי וספוג ויסקו מעליו. מע' עיסוי וחימום להזרמת דם טובה יותר ומניעת נימול בתוספת תשלום 700ש"ח. סוללה חירום בהפסקת חשמל בתוספת תשלום 500ש"ח. גלגלים בבסיס להזזה קלה. מסייעת בישיבה, העמדה ושכיבה! אחריות 7 שנים על שבר במנגנון המכאני. שיווק ושרות בפריסה ארצית. ניתן לשלם כ.אשראי / ביט / במעמד האספקה. ייעוץ מקצועי ליווי אישי עם סבלנות נשמח לסייע. בכל נושא בטל 074-7016884 זמינים גם בווטסאפ לכל שאלה - 0503461430


4900 6900-28.99%
  • משלוח: 

צבעים לבחירה: *

קרא עוד



כורסת קימה בהתאמה אישית יכולה להציע מספר יתרונות בריאותיים חשובים, במיוחד אם מתכננים לשבת בה במשך זמן ממושך. להלן כמה מהיתרונות העיקריים:

1. תמיכה ארגונומית: כורסת הרמה בהתאמה אישית יכולות להיות מעוצבות במיוחד כדי לתמוך בצורה טובה בגוף, עם דגש על תמיכה לגב התחתון, הצוואר והרגליים. עיצוב ארגונומי מסייע במניעת כאבים ונוקשות שנובעים מישיבה ממושכת.

2. שיפור זרימת הדם: ההתאמה מעניקה תמיכה אורתופדית במושב והגב ואפשרות להרמת הרגליים, מה שיכול לסייע בשיפור זרימת הדם ולהפחית את הסיכון לנפיחות וכאבי רגליים.

3. הפחתת לחץ על המפרקים: כורסאות בהתאמה אישית יכולות לכלול תמיכה ייעודית למפרקים, דבר המסייע להפחית את הלחץ על הברכיים והירכיים בעת הישיבה והקימה.

4. הקלה על כאבי גב: עבור אנשים הסובלים מכאבי גב, כורסאות בהתאמה אישית מצוידות בתמיכה מותאמת לגב התחתון ולמנח הגוף הכללי, מה שמסייע בהפחתת הכאבים והמתח בגב.

5. מנגנוני עיסוי וחימום: כורסאות מסוימות כוללות תכונות של עיסוי וחימום, המסייעות בהרפיה של השרירים והקלה על כאבים ונוקשות.

6. התאמה אישית של מנח הישיבה: האפשרות להתאים את מנח הישיבה בצורה אישית מאפשרת לאנשים למצוא את הזווית והמנח הנוחים ביותר עבורם, מה שמפחית את הסיכון לכאבים ונזקים ארוכי טווח. אין צורך עוד להוסיף כרית תמיכה בגב או במושב לאחר ההתאמה.

7. מניעת תנוחה לא נכונה: כורסאות שאינן מותאמות אישית עלולות לגרום לתנוחות ישיבה לא נכונות, שעלולות להוביל לבעיות בריאותיות כמו עיוותים בעמוד השדרה וכאבי שרירים. התאמה אישית מסייעת למנוע בעיות אלו.

8. שיפור איכות השינה: כורסאות נוחות ואיכותיות יכולות לסייע גם בשיפור איכות השינה, במיוחד עבור אנשים הנרדמים מול הטלוויזיה או שיש להם קשיים בשינה במיטה.

כורסאות קימה בהתאמה אישית יכולות להיות פתרון מצוין עבור אנשים המבלים זמן רב בישיבה, ולתרום לבריאות הכללית ולהרגשה הטובה של הגוף.


התאמה עומק המושב במידה הרצויה
מדוע זה כה חשוב עבורך...!??
עומק מושב במידה פחותה מאורך הירך עלול לגרום לחוסר תמיכה וליצירת לחץ בחלקו האחורי של הירך. במקרה שעומק המושב עמוק מדי, הגב נמצא במצב של כיפוף. מצב זה מעביר עומס רב אל מבני הגב התחתון! עומק במידה הנכונה מעניק תמיכה אופטימלית לגב עליון \ תחתון \ צוואר \ ראש והרגליים!!

התאמה גובה המושב לרצפה 
מדוע זה כה חשוב לך..!??
כדי לאפשר הנחת רגליים על הרצפה, בזווית של כ-90 מעלות (כיפוף בברך). תמיכה זו נחוצה כדי לייצב את הישיבה ולמנוע עומס יתר על הירכיים ועל האגן. ישיבה על מושב גבוה מדי משאירה את הרגליים ללא תמיכה ועלולה ליצור לחץ וכאב על הרקמות הרכות שמאחורי הברכיים.
ישיבה על מושב נמוך מדי, מגבירה את מידת הכיפוף בירך ובגב התחתון ובכך מבטלת את השקע הטבעי בעמוד השדרה המותני. שקע זה נועד להגן על מבני עמוד השדרה שלנו, כגון דיסקים בין חולייתיים ועצב. ישיבה ממושכת במנח של כיפוף מותני עלולה ליצור עומס לחץ ומכך לכאב בגב התחתון.
גובה במידה הנכונה מעניק תמיכה אופטימלית לגב והרגליים. ישיבה בזווית נכונה, קימה קלה ובטיחותית. שרות התאמה חינמי! ללא תשלום נוסף!

מושב הכורסא
נוח במיוחד בעל מזרן קפיצים מבודדים אורתופדי איכותי במיוחד ושכבת ספוג ויסקו לישיבה נוחה ממושכת. 


EWORK - מנגנון מתכוונן חשמלי חדשני השולט בכוונון מנגנון הרגליים בנפרד ומשענת הגב בנפרד ושומר תמיד זוויות הכורסא בתנוחה אורתופדית.

אחריות
אחריות מלאה לשנה אחת!
7 שנים אחריות על מנגנון הכורסא המכאני במקרה של שבר.
בתוספת 299ש"ח תקבלו אחריות 3 שנים למנגנונים חשמליים!

אביזרים ומידע נוסף
כיס אחסון - בדופן.
קיימים גלגלים בבסיס להזזה קלה.
מתכווננת עד זווית כ 160 מעלות.
לשימוש עד 130ק"ג.

אפשרות תשלום
ניתן לשלם עד 10 תשלומים או במעמד האספקה למוביל.

מידות 
רוחב מושב פנימי קיים ב 45 או 50ס"מ
אורך פתוח 175 ס"מ
רוחב כללי 74ס"מ
גובה 108ס"מ
עומק 80ס"מ

ייעוץ מקצועי ליווי אישי נשמח לסייע לך...
טלפון מוקד ארצי 074-7016884

מידע נוסף - זמן אספקה
אספקה כורסא חשמלית דגם יגואר לגוונים במלאי עד 7 ימי עסקים לרוב אזורי הארץ מאזור עכו והסביבה ועד לאזור המרכז והסביבה (לא כולל שישי שבת) לאזורים אחרים זמן אספקה נוסף 2 ימי עסקים. אזורים מרוחקים כגון רמת הגולן, הערבה, אילת, מעבר לקו הירוק, צפונית מזרחית מנהריה, אזור בקעת הירדן והסביבה זמן אספקה עד 14 ימי עסקים בתוספת תשלום של 199ש"ח לדמי ההובלה. דמי התקנה בסך 299ש"ח כלולים במחיר המוצר. הובלה למוצרים ניתן לאסוף ישירות ממחסן החברה או לחלופין ניתן להיעזר בהובלה של קבלן משנה להובלות. תמונת המוצר להמחשה בלבד. מוצר זה בהתאמה אישית ודורש התקנה - מוצר לאחר התאמה אישית שהורכב לא ניתן להחזרה לפי חוק הגנת הצרכן.

מוצרים קשורים